bs +387 65 345 286 kontakt@vucjastopa.com

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Email*
Phone*
Country*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.
Please agree to all the terms and conditions before proceeding to the next step

Already a member?

Zelengora: Našim stazama

kladopoljsko-jezero-zelengora

S obzirom da u zadnje vrijeme meteorolozi često znaju promašiti s svojim prognozama, iako su najavljivali kišu vođeni željom za planinarenjem jer smo napravili pauzu od 3 sedmice zbog pogoršanog stanja s korona virusom u Foči odlučujemo se da posjetimo dio Zelengore koji rijetko hode planinari, Kladopoljsko jezero. Ova aktivnost nam je išla na ruku u slučaju padavina da smo koliko toliko bliže autu.
Nastojali smo što bliže prići jezeru našim prevoznim sredstvom, tačnije kombijem kojem bi pozavidjeli mnogobrojni džipovi uslijed savladanog vrlo lošeg puta s uzbrdicom, visoko izdignutom stijenama i brojnim neravninama. Vjetar je duvao sve jače nanoseći kišu. Dolaskom na naše startno mjesto sagledavali smo se razmišljajući da li da sačekamo da kiša umanji ili da krenemo. Odlučujemo se za polazak i od tada vrijeme postaje naš saveznik. Kiša je prestala, dok je vjetar i dalje duvao prateći nas tako kroz većinu naše avanture.

Pogled na Orlovac i Orlov kuk

Većinu članova, pa i one koji su ranije posjećivali, Kladopoljsko jezero ostavlja bez teksta željne zaustaviti vrijeme. Kako kažu ko ne rizikuje, taj i ne profitira, odlučujemo se peti vrhove u blizini. Ispevši Planinicu u čijim njedrima se i nalazi Kladopoljsko jezero, ukazali su nam se mnogobrojni pogledi duž Zelengore. Očarani zelenim vrhovima nastavljamo koračati sve dalje. Tako smo ispeli Jezersku stijenu visoku 1671 mnv, nastavili dalje ka koti 1752 mnv, a nakon toga vrlo optimistično dogovaramo Orlovac i Orlov kuk. Iako su neki od članova željeli za povratkom nazad, teško žabu natjerati u vodu, pristaju i svi zajedno krećemo ka našem dalekom zelenom vrhu visokom 1875 mnv. O posjećenosti ovom vrhu govore staze kojih nema. Praveći sami staze uz minimalan gubitak visine svi zajedno izlazimo na vrh koji nas je počastio nezaboravnim pogledima i trenucima provedenim na njemu. Spuštamo se do okomite stjenovite barijere koja se naziva Orlov kuk gdje smo sklonjeni od vjetra iskoristili priliku i povratili utrošenu energiju neophodnu za povratak nazad.

Topografski prikaz

Grebenom iznad Kladopoljskog jezera uz zalazak sunca bilježimo fenemomenalne fotografije koje će nas uvijek podsjećati na rajske prirodne ljepote ljepotice među planinama, Zelengore.
Uskoro cijelu stazu s više informacija ove ture moći ćete preuzeti na našem sajtu u stavci: Dinaridi.
Više fotografija možete pogledati u našem albumu.